Sunday, December 21, 2014

KARNIVAL 30 TAHUN PERKEMAT DQ

Pada 1 Disember 2014 hingga 6 disember 2014 telah berlangsungnya KARNIVAL 30 TAHUN PERKEMAT DQ. Program ini menjadi satu tradisi dimana barisan PERKEMAT sesi 13/14 pasti sedang menghitung detik- detik penurunan takhta mereka sebelum hari pertabalan PERKEMAT baru. Program ini telah mendapat sambutan hangat daripada seluruh pelajar Darul Quran dan mungkin boleh dikategorikan sebagai program yang paling meriah sepanjang tahun 2014.

                          
                           * sewaktu program  yang disampaikan oleh saudara Fahmi Mokhtar
dan saudari Ummu Khadijah *

* Program santai bersama Ustaz Izhar Ariff *

Banyak lagi program yang melibatkan ukhwah di antara para pelajar yang tidak dapat kami siarkan gambar-gambar mereka atas sebab-sebab yang tertentu seperti pertandingan bola sepak piala YDP, pertandingan bola jaring piala NYDP dan permainan sukaneka.

Untuk pengetahuan semua , pada minggu berkenaan juga, telah berlangsungnya sesi pembelian borang calon PERKEMAT sesi 14/15, sesi Malam Ramah Mesra untuk calon PERKEMAT 14/15 dan hari pembuangan undi pada malam 5 Disember 2014. Alhamdulillah, pada malam kemuncak, iaitu pada malam 6 Disember 2014, secara rasminya PERKEMAT 13/14 menurunkan takhtanya kepada PERKEMAT 14/15. Tahniah dan Takziah diucapkan kepada PERKEMAT yang baru sahaja dilantik melalui proses pengundian oleh pelajar Darul Quran. Moga, dengan tertaklifnya taklifat berkenaan akan menjadikan PERKEMAT sebuah organisasi yang setia mendengar luahan hati para pelajar Darul Quran.

* sekitar Majlis Mesyuarat Agong PERKEMAT ..


* Bacaan Ikrar oleh saf kepimpinan PERKEMAT sesi 2014/2015 *

                           
* Sekitar Majlis Makan Malam Karnival 30 Tahun PERKEMAT DQ *

                           
* Ucapan Yang Di Pertua PERKEMAT 14/15 yang disampaikan oleh saudara Mujahid *

                            
* Persembahan khas oleh artis jemputan, ustaz Iwan Syahman *

                       
Tahniah kepada mereka yang telah menjayakan Karnival 30 Tahun PERKEMAT ini.Harapannya, agar pada sesi akan datang, program seperti dapat lagi diteruskan dengan jayanya.


* Selamat Menjalankan Tugas Semua ! *



0 comments: